perjantai 17. elokuuta 2012

Winchester









Loma etelä Englannissa on ohi ja ollaan palattu Lontooseen. Muutama viikko poissa hälinästä tulikin tarpeeseen. Alun perin haluttiin pois Olympia ruuhkasta, mutta eihän täällä mitään ruuhkaa ollut. Keskustassa ei koskaan, ikinä, ole ollut niin hiljaista kuin pari päivää ennen kisojen alkua.

Maalla oli kovin mukavaa. Ei oikeestaan tehty htään mitään. Muutamat kuvat on eiliseltä Winchesteristä. Todella mukava pikku kylä.

Oudoin juttu on ehkä että oon kaipaillut suomalaista grillimakkaraa. Täytyy tässä miettiä miten sen makuelämyksen saisi uudelleen luotua. Paikallisissa nakeissa kun on liika iso lihapitoisuus.

Ihanaa viikonloppua ja haleja!


3 kommenttia:

  1. Kiva postaus! Tohon makkaraikävään mä oon saanut vinkin etsiä puolalaisia tuotteita myyvä kauppa ja ostaa sieltä kyseistä "herkkua". Mut nää grillauskelit kun on täällä olleet mitä on niin ei ole ollut vielä tarvetta. Mä en enää muista mulle erityisesti suositellun tuotteen nimeä mut yritän kaivaa sen jostain esiin.

    Ja vielä toisena asiana: Mä oon nyt yrittänyt vaihtaa tota näkyvillä olevaa sanavahvistusta ainaski 10 kertaa enkä vieläkään oo onnistunut kirjoittamaan niitä oikein... saako noista joku muka jotain selvää joskus? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :D
      Samoille makkaralaitumille kävi omat ajatukset, tosin ostosreissu läheiseen kansainvälisen kaupan makkarahyllylle on vielä jonkin asteen päässä. Tai sitten pitää lähteä keskustan skandi kauppoihin katselemaan mikä on hinta. Sit kuitenkin söisin vaan sen yhden jauhomakkaran. :P
      Ja arvailuksi menee usein niiden koodien kanssa..

      Poista
    2. Ai niin, mä vallan unohdin että teillä on siellä noita skandikauppojakin! Meillä Brumissa semmoisista saa vaan haaveilla ja on siis tyydyttävä puolalaisiin.

      Poista