lauantai 17. joulukuuta 2011

Daven syntymäpäivät


Viime viikonloppuna oli Daven synttärit, mut en mä oo ehtiny tänne mitään laittaa kun töissä on ollu se pikkujoulukausi kamalimmillaan ja oon periaatteessa vaan ollu koko ajan töissä tai kotona nukkumassa.
Synttäriviikonloppu oli kuitenkin aivan mahtava! 

Daven oikee syntymäpäivä oli perjantaina, joten tultuani töistä kotiin kolmelta, heräsin aamu seiskalta onnittelemaan, jakamaan lahjat ja sain jopa aikaan pienen synttäri brownien kakkukynttilällä. Tosin olin tehnyt brownies jo aikasemmin ja laittanu lautasellekki edellisenä päivänä. Dave sai lahjaks Skyrim-pelin, pipon ja tammikuussa mennään kattomaan Steward Leetä!

Lauantaina Daven vanhemmat oli Turnpike Lanelle käymään ja mentiin The Queens pubiin crouch endissä lounaalle ja yrittämään löytää joululahjoja.


Lauantai-illalla oli perinteisen synttäri-illallisen vuoro. Mä olin valinnu paikaks Magdalen ravintolan London Bridgen lähellä. Ranskalainen ruoka kohtaa Englannin ja mukavan rento palvelutyyli.



Syötiin pääruokana molemmat täydellisesti tehtyä peltopyytä.



Jälkkärit oli kuitenki kaikista parhaita: Sticky date pudding eli tahmea lämmin viikuna kakku ja vaniljajäätelöä. Aivan parasta.



Dave söi lämpimän kvinoa, luumu ja omena crumblen ja sen kanssa lämmintä vaniljakastiketta. Vaihdettiin jälkkäreitä puolessa välissä mut oon sitä mieltä et mun oli parempi.


Ja ihan niinku ei oltais oltu herkuteltu tarpeeks tehtiin sunnuntaina vielä kunnon suklainen synttärikakku. Tein ekaa kertaa suklaa frostingia eli kuorrutetta. Sitä saiki syödä sit koko loppu viikon.


Jos haluat lukea tarkemmin ravintolavierailusta niin käväise täällä.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti