maanantai 19. syyskuuta 2011

KARKKIA ja epärehellisiä ihmisiä!

Tea Cakes eli Tee kakkusia. Jonkinlainen anglikaaninen versio kunnon Suomalaisista "pusuista". En osta enää kun suuhun jää kummallinen teollinen kalvo. Kyllä Suomalainen pusu on parempi!


Tässä on mun uusin addiktio. Cadburyn Crunchie rocks jonka löysin lentokentältä. Dave taas tykkää Cadburyn Caramel Nibblesseista. Ostetaan siis pussi molemmille!


Ihmeellisempiä uutisia on se että joku on varastanu mun syntymäpäivälahjan postista! Daven vanhemmat oli lähettäny mulle paketin viime viikolla mun synttäreilleje ensin ne ei saanu sitä toimitettua ja nyt se oli toimitettu väärään osotteeseen ja joku oli ottanu sen vastaan. Se joku oli myös väärentäny mun nimikirjotuksen siihen toimitukseen. Ärsyttävää!

Tänään mulla on ihana vapaapäivä ja sen sijaan että ostaisin karkkia meidän leffailtaan aion tehdä juustokakkua, sen uuden leivonnaiskirjan ohjeen mukaan jonka Dave anto mullle syntymäpäivälahjaksi. Oon ollu viimeset kaks viikkoa vaan koko ajan töissä, joten en oo hirveesti ehtiny ottaa kuvia tai kirjotella tai muutenkaan olla koneella.

Nyt meen Wood Greeniin ostoksille ja etsimään verhokoukkuja!

7 kommenttia:

  1. Ihana toi Satumetsä-muki! Mulla on itsellä Taikaa ja seuraavaksi haluaisin juurikin tuota sarjaa. Suomesta ilmeisesti olet sitä tuonut vaiko ihan täältä jostain löytänyt?

    VastaaPoista
  2. suomesta sain ne viime vuonna äidiltä lahjaksi. keväällä iittala kuitenkin ilmoitti vetävänsä kyseisen sarjan myydistä kausituotteena. mutta kai sit joku vielä myy jossain? toivottavasti löytyy.

    VastaaPoista
  3. En tajunnutkaan, että toi Satumetsä on lopetettu ja oon liian myöhään liikkeellä. Täytynee siis "tyytyä" Taikaan.

    VastaaPoista
  4. joo todella. saisinki sponssin. Ehkä myös scotts porrige oats, fazer ja iittala ovat kiinnostuneita?? <3

    VastaaPoista
  5. mulla ainakin alkoi tehdä mieli OSTAA fazerin sinistä ja fazerinaa kun luin sun juttuja, vink vink OY FAZER AB!

    VastaaPoista
  6. No IITTALA ja FAZER on kyllä top kaksi kotimaisista firmoista joita kaipaan. Paikallinen suklaa on liian makeaa, liian teollista, liian heppoista.. ei ole suomalaisen maiodn makua siinä.

    VastaaPoista