keskiviikko 16. marraskuuta 2011

Stressi-Erkki

Se koe, jonka takia olin ihan hermona eilen. Niin hermona etten yöllä saanu kunnolla unta kun vaan luettelin alkuruokia ja pääruokia ja jälkiruokia ja lisukkeita. Luin siihen yöllä, aamulla ja vielä tauolla. Tuskin opin mitään mut kuinpahan kumminki. No sit siellä kokeessa, ensin me vastattiin niihin kysymyksiin ja sitten somppa kävi ne meidän kanssa läpi ja kerto meille mitä niihin pitää ainaki laittaa, jos ei oltu osattu. No se ranskalainen poika joka alotti kanssa eilen, niin eihän se edes ymmärtany niitä kysymyksiä kunnolla, saati sitten osannu vastata niihin. Joten sen rinnalla mä pääsin loistamaan. Eikä se nyt ollu ees vaikee. 
Toinen koe PERJANTAINA.

Tänään tein ekan lounasvuoro, käytiin keittiössä maistelemassa soooseja ja alkuruokia, ja opeteltiin niiden varaussysteemiä. 

Lähinnä ärsyttää että mulla on vaan yks työpaita. Sekin joudutaan maksamaan firmalle palkasta ja sitten sen saa omaksi. Ja se maksaa huimat 50 puntaa! Niiden housut olis maksanu 82puntaa. Päätin sitten mennä omilla HenkkaMaukka housuilla. Pystyiskö sitä elään yhdellä paidalla? Meillä on pesulapalvelu käytössä mut en silti usko et pystyn. 

Uunissa on kana-makaroni laatikko loppu viikoks, mut en yhtään tiedä kuinka kauan se on nyt ollu siellä ja että onko se ollenkaan valmis. Mun on pakko mennä ompelemaan mun housuihin henkselit. Joo, henkselit. Ja sitten varmaan pänttäämään lisää työjuttuja. Voisin myös nukkua tänä yönä T:stressi-erkki.

Päivitys: henkselit on kamalat ommella housuihin. Googlettaminen ei tuota haluttua tulosta ompeluoppaasta. Napit varastin Daven housuista.





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti